Liefde is moeilik om te beskryf

liefde is moeilik om te beskryf

Ware liefde kom net een keer
Dit klop net een keer aan jou deur
Dis die liefde as jy dit inlaat
En n glas Coke cola saam hom drink
Dis die liefde wat jou drome oorneem
Dis die liefde wat jou sal breek in klein stukkies
Wie sou kon se dat na een soen
En jy wat met jou duim my hand streel
Daai warm gevoel
My hart wat vinnig klop
Ek snak na my asem
Dan….
Ek my deur oopmaak
En dit sluit
En jou nooit weer wou laat weggaan
Ware liefde kom net een keer
In jou lewe
Jy is die ink my gedagtes
Wat elke emosie in my hart laat omplof
En vuurwerke in die hemelruim veroorsaak
Author Maria Cornelia Abetti

Beskrywing
Daar is niks soos daardie gevoel om verlief te wees dis moeilik om helder te dink wanneer jy ware Liefde ervaar dis asof niks anders bestaan tyd staan stil. En niks kan daai gevoel wegvat.

Leave a Reply

