Your love is like a stairway to heaven

Your love is like a stairway to heaven

your love is like a stairway to heaven… i could climb to the top and stay there forever… when i’m with you all my pain just goes away into oblivion and for that i love you so… when i’m with you all my pain just goes away into oblivion and for that i love you so… you are the cure for my depression, the reason for my progression… no money in my bank account, i have no monetary worth… your love makes me the richest man walking god’s green earth…

Author Maria Cornelia Abetti

Description
Our love is so strong

it take away all our earthly pains.with no money in my bank account i still feel like the riches woman alive its all due to your love and devotion to us

at jy aan my doen sal ek jou vashou en vir ewig soen…
wanneer jy wakker word en al my woorde lees… mag jy vreugde vind en dat dit soos die sonsopkoms vir jou wees…
Liefde het my en jou gevind,
ons is eenders en ook tog anders…
dig by jou,
ek begin te bewe,
my maag die ene vlinders.
al die ander se
liefde het my net verniel…
waarlik, jou liefde is die vrede vir my siel…
was ek ook maar ‘n digter sou ek heeldag vir jou skryf…
jy is, ja, jy is my alles, geen woorde kan dit eers beskryf…
wanneer jy aan my raak, in elke taal is dit hoe liefde praat…

Author Maria Cornelia Abettii

Beskrywing
Liefde inspireer ons om die ontmoontlike te oorkom met die regte persoon kan ons berge skuif ons drome word dan werklikheid. Emosies word letters wat permanent op skrif gedruk word daar is niks beter as liefde nie .

Leave a Reply

