Ware liefde

​Soos die son sak hoe vinniger klop my hart 

my gedagtes dwaal 

ek voel jou warm lippe op myne jou hande hou my vas ,

 ek wil weg trek jy trek my nader op die grond is n kombers 

my knie raak lam jy le my saggies neer op die kombers ons le en cuddle 

Ons kyk na die sterre ek voel jou hande orals ons verloor beheer ons  le onder die sterre en dit begin liggies te reen 

maar ons le en dis as of ons een is en niks anders bestaan 

net ek en jy 

ons sien hoe die son uit sy weg kruip plek kom 

n nuwe dag begin 

jy gaan werk en vat my saam in jou hart

heeldag niks so mooi soos ware liefde

Leave a Reply

